TOIMITUSEHDOT 

Yleistä

Yesglama.fi on Sparkbest Oy:n ylläpitämä markkinapaikka, jossa tuotteita myy Sparkbest Oy (y-tunnus: 2752917-4, PL 10, 01151 Söderkulla  puh: 040 017 2921).

Sparkbest Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.


MAKSAMINEN 

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna Checkout. Voit maksaa verkko-ostokset Klarna Checkoutin kautta tai vaihtoehtoisesti voit maksaa tuotteet noudon yhteydessä.

Klarna Checkout sisältää kaikki Klarnan maksutavat: Maksa nyt, (korttimaksut, verkkopankkimaksu ja Klarnan suoramaksu, Maksa myöhemmin (lasku) ja Pilko maksusi (6, 12, 24 ja 36 kuukauden maksusuunnitelma ja joustavat maksut).

Lisätietoa Klarnan maksutavoista 


TOIMITUS JA TOIMITUSKULUT 

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa käytettävissä on Postin, Matkahuollon, DB SCHENKERIN kuljetuspalvelut.

Postipaketti Hae paketti automaattista tai postista. Toimitus ma–la klo 19 mennessä. Saat viestin, kun voit hakea paketin. Voit seurata lähetyksen matkaa OmaPosti-sovelluksella. Toimitus hiilineutraalina Posti Green -lähetyksenä. 

Postipaketti + Fast Track -lisäpalvelu (0€) Postipaketin pikatoimitus Postin automaattiin Tee tilauksesi ma–la klo 9 (laajempi palvelualue) tai klo 13 (suppeampi palvelualue) mennessä ja voit hakea sen valitsemastasi Postin automaatista klo 19 mennessä. Saat viestin, kun voit hakea paketin. Voit seurata lähetyksen matkaa OmaPosti-sovelluksella. Toimitus hiilineutraalina Posti Green -lähetyksenä. 

Kotipaketti Kotiinkuljetus valittuna ajankohtana Voit valita itsellesi sopivan toimitusajan linkin kautta jaettavasta kalenterista. Voit seurata lähetyksen matkaa OmaPosti-sovelluksella. Toimitus hiilineutraalina Posti Green -lähetyksenä. 

Pikkupaketti Pienen paketin toimitus postilaatikkoon Lähetys jaetaan hiilineutraalina Posti Green -lähetyksenä postilaatikkoon tai -luukkuun muun postin mukana. Voit seurata lähetyksen matkaa OmaPosti-sovelluksella.

Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.


 TOIMITUSAIKA 

 Pääsääntöisesti toimitusaika on 1-5 vuorokautta, mutta voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.


 PALAUTUSOIKEUS 

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.

Ilmoita palautettavat tuotteet asiakaspalveluumme os.  info.yesglama@gmail.com 


 PALAUTUSOHJEET 

1. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se lähetyksen mukaan.

2.  Liimaa paketin päälle valmis palautustarra, jonka sait lähetyksen mukana. DB Schenkerillä ei ole erillistä palautustarraa, vaan alkuperäisessä paketissa ollut lähetystarra toimii myös palautustarrana ja nopeuttaa palauttamista huomattavasti.

3.  Vie palautus paketin toimittaneen kuljetusliikkeen noutopisteeseen. Pyydä kuitti lähetyksellesi ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta.

Jos alkuperäistä kuljetuspakkausta ei ole, voit käyttää mitä tahansa kuljetuksen kestävää pakkausta.

DB Schenkerin lähetys tulee palauttaa lähimpään DB Schenker-noutopisteeseen samalla lähetystunnuksella, millä paketti on noudettu.

Postin ja Matkahuollon pakettiautomaatista noudetun paketin voi palauttaa automaatin kautta 14 vuorokautta siitä kun se on noudettu. Tarkemman ohjeistuksen saat pakettiautomaatin näytöltä sekä Postin ja Matkahuollon verkkosivuilta. Mikäli paketin noutamisesta on kulunut yli 14 päivää, tulee paketti palauttaa noutopisteen kautta sopimusnumerolla.


 ASIAKASPALVELU  

♥ Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

info.yesglama@gmail.com  ♥  


♥  Nautinnollisia shoppailuhetkiä  Sinulle  ♥